135555

Tiek īstenots jauns projekts
24.07.2025


Uzņēmums "SALTAVOTS" īsteno jaunu projektu.
Projekts ir par notekūdeņu attīrīšanas iekārtu uzlabošanu Siguldas pilsētā. Notekūdeņu attīrīšanas iekārtu atrašanās vieta -  ”Jaunlorupes”, Siguldas pagasts. 
Eiropas Savienība palīdz samaksāt par šo projektu.

Līgums par projekta īstenošanu tika parakstīts 2025. gada 29. aprīlī.
Līgumu parakstīja "SALTAVOTS" un Centrālā finanšu un līgumu aģentūra.

Ko darīs projekta laikā?

  • Būvēs jaunu notekūdeņu attīrīšanas līniju.
  • Pārbūvēs un uzlabos jau esošo notekūdeņu attīrīšanas  līniju.
  • Uzlabos dūņu apstrādi, lai samazinātu piesārņojumu un kaitīgās gāzes.

Kāds ir projekta mērķis?

  • Palielināt notekūdeņu attīrīšanas iekārtu spēju attīrīt vairāk lielāka piesārņojuma notekūdeņu.
  • Uzlabot attīrīšanas iekārtu darbību.
  • Samazināt vides piesārņojumu.

Par naudu?

  • Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 6 561 918,20 euro.
  • Eiropas Savienība samaksās līdz 3 500 000 euro.
  • Uzņēmums "SALTAVOTS" maksās pārējo summu – vismaz 3 061 918,20 euro.

Cik ilgi ilgs projekts?

  • Projekts tiks īstenots 44 mēnešus no līguma parakstīšanas dienas.



      Atpakaļ


Kontaktforma
  
Vārds:

  
Uzvārds:

E-pasts:

Tālrunis:

Dokuments:

Ziņojums:

 

Jūsu iesniegtos datus apstrādās pārzinis – SIA “SALTAVOTS”, juridiskā adrese – Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150, iesnieguma izskatīšanas (lietvedības vadīšana) nolūkam. Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt www.saltavots.lv/Privātuma politika vai iepazīstoties ar to klātienē SIA “SALTAVOTS” klientu daļā.


Avāriju gadījumos ārējos ūdensvada un kanalizācijas tīklos (visu diennakti) zvanīt:

67973115 (darba laikā) vai

25645452 (ārpus darba laika)




Esam draudzīgi cilvēkiem ar kustību traucējumiem
un vides pieejamība ir atbilstoša MK noteikumiem. 


* * * * * * * *



Ūdensapgādes un kanalizācijas tīkli Siguldas novadā




Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV 2150, Latvija

© 2026 Visas tiesības aizsargātas

Izstrādāja 121 Online LTD