Tiek īstenots jauns projekts
24.07.2025
Uzņēmums
"SALTAVOTS" īsteno jaunu projektu.
Projekts ir par notekūdeņu attīrīšanas iekārtu uzlabošanu Siguldas pilsētā. Notekūdeņu attīrīšanas iekārtu atrašanās vieta - Jaunlorupes, Siguldas pagasts.
Eiropas Savienība palīdz samaksāt par šo projektu.
Līgums
par projekta īstenošanu tika parakstīts 2025. gada 29. aprīlī.
Līgumu parakstīja "SALTAVOTS" un Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra.
Ko darīs projekta laikā?
- Būvēs jaunu notekūdeņu attīrīšanas līniju.
- Pārbūvēs un uzlabos jau esošo notekūdeņu attīrīšanas līniju.
- Uzlabos dūņu apstrādi, lai samazinātu piesārņojumu un kaitīgās gāzes.
Kāds ir projekta mērķis?
- Palielināt notekūdeņu attīrīšanas iekārtu spēju attīrīt vairāk lielāka piesārņojuma notekūdeņu.
- Uzlabot attīrīšanas iekārtu darbību.
- Samazināt vides piesārņojumu.
Par naudu?
- Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 6 561 918,20 euro.
- Eiropas Savienība samaksās līdz 3 500 000 euro.
- Uzņēmums "SALTAVOTS" maksās pārējo summu vismaz 3 061 918,20 euro.
Cik ilgi ilgs projekts?
- Projekts tiks īstenots 44 mēnešus no līguma parakstīšanas dienas.
Atpakaļ
Jūsu iesniegtos datus apstrādās pārzinis SIA SALTAVOTS, juridiskā adrese Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150, iesnieguma izskatīšanas (lietvedības vadīšana) nolūkam. Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt www.saltavots.lv/Privātuma politika vai iepazīstoties ar to klātienē SIA SALTAVOTS klientu daļā.
Avāriju gadījumos ārējos ūdensvada un kanalizācijas tīklos (visu diennakti) zvanīt:
67973115 (darba laikā) vai
25645452 (ārpus darba laika)
|
|
* * * * * * * *

Ūdensapgādes un kanalizācijas tīkli Siguldas novadā


Esam draudzīgi cilvēkiem ar kustību traucējumiem